روابط عمومی مدیریت شعب بانک مسکن استان ایلام

این وبلاگ توسط روابط عمومی مدیریت بانک مسکن استان ایلام مدیریت می گردد

روابط عمومی مدیریت شعب بانک مسکن استان ایلام

این وبلاگ توسط روابط عمومی مدیریت بانک مسکن استان ایلام مدیریت می گردد

درخشش کارکنان استان ایلام در نخستین جشنواره وبلاگ نویسی بانک مسکن

درخشش کارکنان استان ایلام در نخستین جشنواره وبلاگ نویسی بانک مسکن


مدیرشعب استان ایلام از سه نفر از همکاران برتر نخستین جشنواره وبلاگ نویسی بانک مسکن تقدیر نمود

در این مراسم که در محل دفتر مدیریت برگزار شد، بهروز سلیمانی- مدیر شعب استان ایلام با تبریک موفقیت همکاران مدیریت استان در کسب عناوین برتر این مسابقه، به اثرات مثبت استفاده از فضاهای مجازی نظیر وبلاگ، اینترنت و..  در عرصه بانکداری و توسعه و ترویج خدمات بانک مسکن اشاره و پیشرفت این ابزارها ی رسانه ای را بسیار چشمگیر توصیف کرد.

وی با بیان اینکه همکاران بانک مسکن در هر زمینه ای که دانش و تخصص لازم را دارند بایدبا ساماندهی و ایجاد گروههای مختلف یکدیگر را تقویت نمایند ، از حمایت و پشتیبانی مدیریت در این راستا خبر داد.

سلیمانی در ادامه پایبند بودن به ارزشهای دینی و اسلامی ، توجه به فرهنگ غنی ملی ، ترویج دانش بانکداری الکترونیک را از مقوله های دانست که می توان در امر وبلاگ نویسی به آن توجه نمود.

مدیر شعب استان در پایان با اشاره به موفقیت صدرصدی همکاران مدیریت استان در کسب عناوین برتر این جشنواره ، آنرا نقطه عطفی در فعالیت های مجازی همکاران مدیریت استان دانست و خواستار تشویق سایر همکاران و برگزاری دوره های آموزشی در این خصوص شد.

لازم به ذکر است در اولین جشنواره وبلاگ نویسی کارکنان و خانواده ای آنان که از سوی اداره کل روابط عمومی مرکز برگزار گردید، استان ایلام با سه نفر شرکت کننده موفق به کسب 2رتبه اول و یک مقام دومی شد که طی آن آقایان سید حسین سعیدی و ولی حسینی مقام اول و رضا ملکی مقام دوم را بدست آوردند.

در پایان این مراسم هدایایی به رسم یادبود به این نفرات اهداو از آنان تجلیل بعمل آمد.  

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.